2010. december 15., szerda

domino kocka


Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt
  • 2 tk. sütőpor
  • 1/2 tk. szódabikarbóna
  • 12,5 dkg cukor
  • 2 ek. kakaópor
  • 2,5 dl tej
  • 1 dl étolaj
  • 1 tk. vanília
  • 1 tojás
A szárazanyagokat összekevertem egy tálban, egy másikban a nedves anyagokat, majd a kettőt egy fakanállal jól elkevertem. (Ha muffinnak készítem még 15 dkg csokilencsét teszek bele.)


Tepsibe simítottam, így sütöttem meg. Mikor kihült kettévágtam. Az alsó lapot megkentem vékonyan baracklekvárral, majd beborítottam vékonyra szelt birsalmasajttal, amit eddig sikerült jól elrejtenem. Erre tettem a kinyújtott marcipánt. A felső kakaós lapot is megkentem vékonyan lekvárral, a marcipánrétegre borítottam. Az egészet egy deszkával lesúlyoztam. Pár óra múlva apró kockákra, a vége felé azért egyre nagyobbak lettek, vágtam. Olvasztott csokoládéba mártottam, tetejét díszítettem. Lehet olvasztott fehércsokoládéval, vagy a mézeskalácsnál használatos írókával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése